THE ATOMIC COUNTY THEATRICAL TRAILER!

I just came across this awesome fanmade trailer that some came up with for an Atomic County movie. The graphics on the video are so excellent and it really looks real. This makes me want to see a real AC movie. Do yourself a favour and watch it, you’ll be surprised!

Advertisements
Explore posts in the same categories: Entertainment, Season 4, the oc, TV

26 Comments on “THE ATOMIC COUNTY THEATRICAL TRAILER!”

  1. sofie Says:

    HOLY ! i just loooove it. please become real, please (a)

  2. annieinmn Says:

    I guess that Adam Brody has been cast as the Flash in the new Justice League movie. Check out the article here: http://justjared.buzznet.com/2007/12/04/adam-brody-the-flash/

  3. Nikki Says:

    that was amazing!

  4. Whitney Says:

    OMG that looked sooo amazing. I hope they acutually release something like that.
    haha lol great vid. very well made

  5. georgia Says:

    that was awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wish it was real…THE O.C. ROCKS:)

  6. mALibu Says:

    that was amazing! great work!
    THE O.C. F O R E V E R

  7. name Says:

    awesome video, loved it!!!!

  8. Amy Says:

    I have seen this on Youtube, its great

  9. marquart Says:

    omg, such a great video!!

    can someone tell me the name of the song at the beginning? runs till 0:20

  10. ocfcb Says:

    OMG Heu-freaggin’-reka this is so freakin awesome..i would love to see a movie like that. THE O.C. for always and eternity

  11. Beck Says:

    haha that was great. Funni when Taylor flew of into the sky. Love it!

  12. savetheoc Says:

    The song in the beginning is: Fort Minor – Where’d You Go

  13. oc_biggest greek fan Says:

    it is great…i still cant believe that the oc is over….i watch episodes every day so THE O.C WILL NEVER DIE!!!!!!!!!

  14. aishah Says:

    omg! that looks so REAL!! haha it’s really awesome! great job! i was so excited watching it and thinking like it’s gonna come out in theatre soon! ahh i really wish it would! hopefully!

  15. Rob Says:

    holy shit that looked damn awsome!!!

    I loved when Taylor flew away! That was pretty cool

    I WISH THAT MOVIE WAS REAL

    i would so c it

  16. amine Says:

    I only have one word for that: WOOOOOOOOOW!!!!

    That was frikin amazing, I loved Femme Devol!

    Thanks for posting that!

    THE O.C. 4 EVER

  17. ocfan24 Says:

    its sooo sad : Cosmo girl was killed !!! OMG

  18. Pia Says:

    Only got one word for this video; AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Maju Says:

    absolutely awesome!!!

  20. hanna Says:

    WOW that was genuis i must say.

  21. chino boy Says:

    that was so gud i wish they would make it for real

  22. arie Says:

    OMFG
    that. was. awesome.
    they HAVE to make a movie about that.
    HAVE TO!
    its genius.
    O.C.FOREVER (L)

    R.I.P O.C. : (

  23. Alie Says:

    that was great…really funny

  24. Ash Says:

    that was frickin awesome!!! I cant believe O.C is really over!!! I bought all four seasons and watch em over and over again

    they simply have to make a movie with that trailer its AWESOME!!!!

  25. OCFan.x Says:

    OMG!
    I Wasn’t Expecting Much…
    But That Was Great! I’m Not Sure I Actually Want A Film To Be Made But That Made Me Laugh!
    Ah.. I’m So Glad I Bought The Boxset =]

  26. aw9 Says:

    this would be a dream come true. i miss this show so much


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: